De ce sa iti deschizi magazin online?

Importanta si rezultate

Daca vrei sa incepi o afacere, acum este momentul sa o faci. Mediul online este intr-o continua explozie iar oportunitatile sunt din ce in ce mai mari pentru toti oamenii. Partea buna este ca nu mai ai nevoie de investitii colosale pentru a-ti face un magazin, ci de investitii facute cu cap intr-un magazin online.

Care sunt motivele pentru care ar trebui sa iti deschizi un magazin online?

• Faptul ca este mult mai ieftin decat un magazin fizic. Costurile pentru un magazin online sunt cele de creare propriu zisa a magazinului, cele de promovare si cele de achizitie produse. Sunt eliminate astfel costurile de amenajare a magazinului fizic si foarte important, costurile de chirie.

• Faptul ca te adreszi unui numar mult mai mare de oameni. Daca in cazul unui magazin fizic te adresai unui numar limitat de oameni ( cei care treceau prin fata magazinului ) si aveai nevoie de un vad foarte bun pentru a avea un numar insemnat de clienti, cu un magazi online te poti adresa unei intregi tari sau chiar unei intregi lumi. Livrarea produselor se poate face prin curier rapid iar plata cu cardul sau direct la curier.

• Ai posibilitatea de a lucra de acasa. Nu ai nevoie de depozite uriase sau de spatii comerciale pentru un magazin online. Iti poti dezvolta o afacere mica, direct de la tine de acasa.

• Promovarea este mai ieftina. Este foarte clar faptul ca este mult mai usor sa te promovezi pe internet decat pe printuri uriase sau la televizor. Din fericire, desi este mai ieftina, promovarea este cel putin la fel de eficienta. Evident, trebuie sa stii ce tip de promovare a site-ului sa alegi si cum sa abordezi problema. Cel mai indicat este sa alegi colaborarea cu o firma de SEO, care iti poate trimite potentiali clienti interesati de produsul tau si te poate ajuta sa ai succes.

De ce trebuie sa tii cont atunci cand iti deschizi un magazin online?

Exista cateva criterii de care trebuie sa tii cont si in acest mediu. In primul rand, trebuie sa aloci un buget destul de mare pentru inceput, in asa fel incat sa te promovezi si sa iti asiguri un magazin de buna calitate si 100% functional. Bugetul este mult mai mic decat in cazul unui magazin fizic, insa totusi trebuie sa existe. De asemenea, este ideal sa acorzi o mare parte din acest buget catre promovarea site-ului, deoarece este cel mai impotant punct din mediul online. In rest, trebuie sa fii cat mai serios si sa te bucuri de succes.