Website-ul tau si marketing-ul online

Site-ul este un instrument esential in strategia ta de marketing online. Acesta ii ajuta pe noii tai clienti sa te gaseasca si face cunoscut ceea ce poti oferi. Il poti folosi ca sa iti mentii clientii informati, sa imbunatatesti relatia pe care o ai cu publicul actual si sa oferi vanzari online printr-un site e-commerce. Este cartea ta de vizita, este mapa ta de prezentare, este agentul tau de vanzari...

Planificarea marketing-ului online pentru site-ul tau

Inainte sa iti construiesti site-ul, ai nevoie sa faci un plan de marketing online si sa stii cu exactitate publicul tinta si ceea ce vrei sa realizezi. Multe companii vad site-ul lor, in mare parte, ca pe o modalitate de a atrage noi clienti. Pentru a obtine vizibilitate maxima, va trebui sa promovezi site-ul comapniei pe motoare de cautare precum Google.

Optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare (SEO) te poate ajuta sa ajungi in topul cautarilor naturale. De asemenea, poti folosi publicitatea online sa aduci trafic pe site-ul tau. Nu cauta pachete SEO, ci solicita oferte personalizate.Un domeniu bun, care sa contina keyword-ul principal pe care doresti sa-l promovezi, este un punct de inceput esential in planul de marketing online. Dar marketing-ul online al unui site poate face mai mult decat sa atraga potentiali clienti: iti mentine publicul actual la curent cu oferte speciale, lansari de produs si stiri despre comapnia ta. Poti imbunatati relatia cu clientul si poti reduce costurile prin oferirea informatiilor si detaliilor de contact online.

Design-ul si continutul site-ului sunt la fel de importante in marketing-ul online

Design-ul site-ului tau ar trebui sa reflecte imaginea companiei tale si identitatea brand-ului. O abordare ieftina, pe cont propriu, este putin probabil sa ofere o impresie buna. Insa un design adecvat si tehnologii complexe, potrivite imaginii tale, iti vor ajuta site-ul web sa isi indeplineasca obiectivele planului de marketing online. Mai presus de toate, clientii ar trebui sa gaseasca rapid ceea ce au nevoie – cu ajutorul unor informatii stabilite in mod clar si o navigare simpla. Continutul ar trebui sa corespunda cu obiectivele marketing-ului online. De exemplu, daca doriti ca utlizatorii sa va viziteze in mod repetat, oferiti actualizari regulate.

Pentru a incuraja vizitatorii, puteti sa le trimiteti e-mail-uri cand informatiile sunt actualizate sau sa trimiteti un buletin informativ (newsletter) in mod regulat, practica des intalnita in marketing-ul online. Puteti folosi aceasta informatie sa realizati o cautare de baza pentru marketing online si sa adaptati o oferta la diferite grupuri de clienti sau chiar utilizatori individuali. Site-urile comerciale ca Amazon, de exemplu, folosesc cookie-uri pentru a pastra informatiile vizitatorilor. Acest lucru permite relizarea unor recomandari bazate pe cumparaturile anterioare ale fiecarui utilizator in parte. Cu toate acestea, legislatia cere oricui are un site sa se asigure ca utlizatorii sunt informati in mod clar in legatura cu folosirea cookie-urilor si sa iti permita folosirea lor.

Mentinerea site-ului companiei tale – cheia succesului planului tau de marketing online

Construirea si lansarea site-ului tau este doar inceputul. Trebuie sa te asiguri ca functioneaza in mod corect si ca este actualizat in mod regulat. Continutul care nu mai este valabil, incarcarile lente de pagina si obstacolele tehnice sunt foarte frustrante pentru vizitatori, care vor alege pur si simplu sa renunte. Alegerea corecta a furnizorului de servicii a internetului (ISP) pentru a gazdui site-ul comapniei va asigura performantele site-ului dvs. Acesta este, de fapt, unul din pasii importanti in marketing-ul online. De asemenea, trebuie sa raspundeti cat mai repede la solicitarile clientilor dvs. Daca nu aveti timpul necesar pentru a face acest lucru, platiti pe cineva care sa indeplineasca aceasta sarcina.

Uneletele GOOGLE ajutor nepretuit in monitorizarea rezultatelor planului de marketing online

Un design bun al site-ului va incorpora, de asemenea, un program de urmarie care va permite vizualizarea paginilor populare si a celor cu performanta slaba. Instrumente ca Google Analytics va permite sa testati diferite continuturi sa vedeti cum va puteti imbunatatiti performanta site-ului pentru indeplinirea planului de marketing online. Monitorizarea periodica si dezvoltarea continua a site-ului sunt critice, daca doriti sa imbunatatiti in mod continuu rezultatele pe care le obtineti cu site-ul dvs. folosindu-va de toate instrumentele de marketing online.