Reputatia hotelului dvs. in mediul online

Optimizarea site-ului pentru motoarele de cautare (SEO) reprezinta o parte importanta din arsenalul oricarui hotel atunci cand gestioneaza reputatia online. Tehnicile traditionale de promovare SEO se concentreaza in principal pe aducerea site-ului hotelului pe prima pagina a rezultatelor cautarilor.Promovarea SEO pentru managementul reputatiei este axat pe „impingerea” informatiilor negative in partea de jos a rezultatelor cautarilor si promovarea informatiilor pozitive in partea de sus.

Continutul promovat

Cea mai raspandita tehnica SEO pentru gestionarea imaginii hotelului reprezinta promovarea continutului unic care reflecta adevarul asupra serviciilor funizate de hotelul dvs. Puteti folosi continut nou sau existent pentru promovare la fel cum folositi pentru promovarea pentru pozitiile de top in rezultatele cautarilor. Publicati continutul pe site-uri cu autoritate ridicata si asa veti acapara cat mai multe pozitii in rezultatele cautarilor cu continutul pozitiv. Cu cat continutul pozitiv este prezent pe primele rezultate cu atat mai multi utilizatori sunt „informati pozitiv” asupra serviciilor hotelului.

In timp ce continutul folosit in promovarea SEO traditionala este destinat pentru atragerea de trafic pe site, continutul pentru managementul reputatiei este un pic diferit. Scopul sau este sa reflecte mesajul pozitiv al hotelului si sa acapareze primele 2 pagini sau mai mult din rezultatele motoarelor de cautare. Mare parte din utilizatori se vor opri pe primele 3 pagini ale rezultatelor, asa ca nu este important daca mesaje mai putin pozitive apar in paginile inferioare.

Promovarea continutului existent in site

Continutul care deja este on-line poate fi folosit pentru a ajuta la construirea reputatiei dvs. , dar pentru o buna vizibilitate va trebui sa utilizati promovarea SEO sa-l impinga cat mai mult posibil in topul rezultatelor ale motoarelor de cautare.

Care este cel mai eficient mod de a face asta?

Alegeti continutul care reprezinta cel mai bine hotelul. Apoi creati o campanie de linkbuilding si una pentru promovarea pe retelele de socializare pentru a obtine o clasare mai buna in rezultatele cautarilor. Cand incepeti campania de link-building urmariti de unde provin backlinkurile celui mai apropiat competitor. Pentru fiecare site care apare in rezultate inaintea dumneavostra utilizati tool online ca Majestic Seo sau Opensite Explorer pentru a examina de unde sunt obtinute link-urile inbound. Apoi puteti incerca sa construiti din aceleasi locuri.

Alte tehnici de promovare SEO pe care le puteti utiliza in campania de linkbuilding pe site-uri cu autoritate ridicata:

– Postarea pe retelele de socializare ca Twitter , Facebook , YouTube , Google+ , si LinkedIn.

– Postarea pe blog-uri cu trafic ridicat si continut relevant pentru utilizatori dvs. tinta.

Promovarea continutului nou din site

De fiecare data cand dezvoltati continut nou pentru construirea reputatiei online a hotel-ului , va trebui sa utilizati ambele tactici SEO traditionale si abordarile specifice, orientate.

Pentru continutul pe care il creati pentru a largi vizibilitatea hotel-ului , utilizati promovarea SEO standard, care ati folosi pentru orice activitate comerciala. Optimizati fiecare pagina pentru o anumita expresie cheie, folositi-o in link-ul friendly, titlul, meta tag-uri, si de cateva ori in continutul paginii. Odata ce este publicat, promovati-l prin: social media , directoare de articole, comunicate de presa , clipuri video si blogging.

Cu toate acestea , puteti publica, de asemenea continut special conceput pentru a contracara orice lucru negativ care este deja in top-ul rezultatelor de cautare. O modalitate de a face acest lucru este de a identifica cuvintele cheie negative pe care aceste site-uri le folosesc cand se refera hotelul dumneavostra , cum ar fi cuvantul "inselatorie” . Apoi creati propriul continut , care este optimizat pentru acest cuvant cheie negativ, dar care contine un mesaj pe care doriti ca potentiali clienti sa il auda.

De exemplu, un fost client se plange de camerele hotelului dvs. ca au un standard scazut iar acest lucru se datoreaza faptului ca nu a inteles oferta pachetului de cazare. Puteti publica un articol in care sa dezbateti parerile fostilor/actualilor clienti asupra camerelor dvs. Promovati articolul sa apara in top-ul rezultatelor pentru a contracara continutul negativ si a impiedicat unele neintelegeri in viitor.

Ar trebui sa promovati pe langa continutul dezvoltat de dvs. si continutul de pe alte domenii unde numele hotel-ului dvs. apare intr-o lumina pozitiva. Acest lucru va da mai multa autoritate pentru link-ul noupe care doriti sa il promovati . Urmariti toate site-urile importante pentru a vedea locul lor in clasament si continutul acestora pentru a ajusta tactica de promovare.

Pe langa clasarea in top-ul rezultatelor motoarelor de cautare, promovarea SEO poate fi folosita si in gestionarea reputatiei online ajutandu-va sa combateti continutul negativ prin promovarea in mod selectiv a continutului care reprezinta serviciile furnizate de hotelul dvs.